Splošni pogoji na spletni strani www.LITEX.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Pridružujemo si pravico do spremembe pogojev.

Spletno trgovino www.litex.si upravlja podjetje ("ponudnik") Lea Remic s.p., Hrastje 206A, 4000 Kranj, DŠ 88483797, nismo zavezanci za DDV.

Cene 

Vse cene so izražene v EUR.  DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV). Cene so predstavljene kot Redne cene in Akcijske cene. Redne cene so cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Akcijske cena je znižana redna cena, ki velja do preklica.

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Dobroimetje na LITEX.SI računu stranke in vsa vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo.

Dostava

Ponudnik bo blago poslal v dogovorjenem roku na posredovan naslov. Pošiljamo samo v Republiko Slovenijo. Dostava se vrši preko Pošte Slovenije. Izjemoma je možen tudi osebni prevzem, izključno po predhodnem dogovoru (prosim, navedite ob naročilu oz. javite na 031 519 129 ali litex.slovenija@gmail.com).

Cenik dostave

Naročene artikle pošiljamo preko Pošte Slovenije. Cena dostave za neomejeno število artiklov po vsej Sloveniji znaša 3 €. Brezplačna dostava je pri nakupu nad 30 €. 

Pri prevzemu odkupne pošiljke Pošta Slovenije zaračuna provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku, kar znaša 1,01 €.

Trajanja dostave: 1-2 delovna dneva, če je blago na zalogi, sicer 3-7 delovnih dni

Trajanje dostave je odvisno od načina plačila in od zaloge.

  • če je plačilo po povzetju: Se naročeno blago odpremi še isti dan, ali najkasneje v dveh delovnih dneh.
  • če je plačilo oz. nakazilo na tekoči račun podjetja: Se naročeno blago odpremi po prejemu plačila oz. nakazila na tekoči račun podjetja. Razen če nam pošljete potrdilo o plačilu na litex.slovenija@gmail.com se naročeno blago odpremi še isti dan ob prejemu potrdila.

Načini plačila

  • po povzetju (z gotovino ob prevzemu pošiljke; kupec plača kupnino Pošti Slovenije ob prevzemu naročenih artiklov)
  • nakazilo preko spletne banke
  • preko plačilnega obrazca UPN (na banki ali pošti)

  • Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
  • Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Podatki za nakazilo

IBAN: SI56 6100 0001 2927 828
BANKA: DELAVSKA HRANILNICA
Naziv : Lea Remic s.p., Hrastje 206A, 4000 Kranj
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek
referenca: SI99

Ob registraciji v sistem LITEX.SI obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Lea Remic s.p. pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Promocijska koda

Kako uporabim promocijsko kodo?

Promocijska koda je beseda oz. kombinacija črk in števk, ki jo kot prijavljen uporabnik vpišeš v 1. koraku spletnega nakupa. Po kliku na Vnesi promocijsko kodo se vrstico nižje odpre okence, v katerega vpišeš trenutno veljavno promocijsko kodo, nato sledi še klik na gumb uporabi. Popust oziroma ugodnost bo upoštevana takoj zatem.

Postopek nakupa

1.Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2.Naročilo potrjeno

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka istega delovnega dne, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3.Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki odstopu od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 031 519 129 ali preko e-pošte litex.slovenija@gmail.com.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da kupec vpiše vse točne podatke od podjetja, na čigar želi, da sta predračun in račun izstavljena.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo blaga lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja LITEX.SI, z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe. Več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju oziroma na odseku o vračilih.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni naslov litex.slovenija@gmail.com), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga (potrošnik vrne blago na svoje stroške, paketov z odkupnino podjetje ne prevzema). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Pri odstopu od pogodbe, kjer so bila koriščena sredstva z LITEX.SI računa ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na LITEX.SI. Vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE, KI GA DOLOČA 43. člen ZVPot :

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: 1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe; 2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam; 3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe; 4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni; 5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat; 6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij; 7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; 8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti; 9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva; 10. sklenjenih na javnih dražbah; 11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe; 12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku; 13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.«.

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:
Lea Remic s.p., Hrastje 206A, 4000 Kranj

Obrazec: OBRAZEC ZA VRAČILO BLAGA Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti litex.slovenija@gmail.com ali natisnjenega na naš naslov: Lea Remic s.p., Hrastje 206A, 4000 Kranj

Stvarna napaka

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na računu.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna?  Predvsem kadar:

·   artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo

 ·  se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu 

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Vrnjeni artikli

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na LITEX.SI vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske, itd.).

Artiklov, ki so kategorizirani kot 'Vrnjeni artikli' ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.  

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

-        jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila

-        pošiljatelj bo jasno razviden

-        različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih

-        jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 031 519 129. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov litex.slovenija@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem izključno pristojno sodišče v Kranju.

Podjetje Lea Remic s.p. ne priznava izvensodnega reševanja sporov. Povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Splošni pogoji veljajo od 1.9.2016 dalje.